مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:022022-08-24دانش

توصیه های رتبه برتر المپیاد علمی و حافظ کل قرآن به دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه قائمی پناهیان، دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوازدهمین دوره المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به اخذ دو مدال طلا و برنز در حیطه مدیریت نظام سلامت شده است و در آذرماه این سال تحصیلی، - دانشجوی پزشکی برگزیده المپیاد علمی گفت: توصیه می کنم دانشجویان با عزم جدی برای رشد علمی کشور تلاش کنند تا بر قله دانش دنیا، برسیم و مرجع علمی دنیا باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه قائمی پناهیان، دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوازدهمین دوره المپیادهای علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور موفق به اخذ دو مدال طلا و برنز در حیطه مدیریت نظام سلامت شده است و در آذرماه این سال تحصیلی، طی مراسمی توسط هیئت رییسه و مسئولین مرکز استعدادهای درخشان از وی و سایر مدال آوران دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

با توجه به اینکه رقابت های المپیاد سال پیش رو نیز آغاز شده است، گفتگویی با وی ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

ضمن تبریک برای کسب دو مدال طلا و برنز، از تجربه شرکت در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور برایمان بگویید، آیا شرکت در المپیاد را به دیگر دانشجویان توصیه می کنید؟ متشکرم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رتبه برتر المپیاد علمی و حافظ کل قرآن به دانشجویان

توصیه های رتبه برتر المپیاد علمی و حافظ کل قرآن به دانشجویان