مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:422022-08-24سياسي

تمرین موفق اخلال هواپایه در ارتباطات پهپادی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش


در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ارتش، عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی با موفقیت اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در ادامه اجرای اقدامات عملیاتی در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش، یگان های جنگ الکترونیک از نیروهای چهارگانه ارتش روش ها و راهکارهای جنگ الکترونیک را تمرین کردند.

امیر دریادار سید محمود موسوی سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش با اعلام این خبر گفت: عملیات اخلال ارتباطی زمین پایه در ارتباط پهپاد با ایستگاه کنترل زمینی و اخلال الکترونیک بر روی پهپادهای مهاجم نیروی حمله ور و کنترل این پهپادها به منظور جلوگیری از نفوذ به منطقه رزمایش از جمله اقدامات صورت گرفته در این بخش از رزمایش بود که با موفقیت توسط نیروهای نخبه و جوان هواپایه و توسط پهپادهای ابابیل با موفقیت اجرا شد.

دریادار موسوی تصریح کرد: مقابله نرم و سخت با تهدیدات متصور در عملیات پهپادی با استفاده از تجهیزات نوین جنگ الکترونیک و همچنین سامانه های خودحفاظتی از دیگر اقدامات صورت گرفته در نخستین روز رزمایش مشترک پهپادی ارتش بود.

سخنگوی رزمایش پهپادی ارتش با بیان اینکه طرح های تعریف شده در این رزمایش بر اساس برآوردهای اطلاعاتی از تهدیدهای بالقوه و مطابق با واقعیت های عرصه نبرد است گفت: تمامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین موفق اخلال هواپایه در ارتباطات پهپادی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش

تمرین موفق اخلال هواپایه در ارتباطات پهپادی در رزمایش مشترک پهپادی ارتش