مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 12:172022-08-24اقتصادي

افتتاح پروژه های برق منطقه ای زنجان به ارزش 513 میلیارد تومان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با اشاره به آغاز هفته دولت و پروژه های افتتاح در این مناسبت گفت: در هفته دولت پروژه های برق منطقه ای زنجان با 513 میلیارد تومان اعتبار دولتی و بیش از 258 میلیون یورو سرمایه گذاری بخش خصوصی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی خلجی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای زنجان شامل استان های قزوین و زنجان است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای زنجان با بیان اینکه طرح های مختلفی به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری می رسد، افزود: پست بلافصل نیروگاه زنجان 2 به همراه پست ها و خطوط ارتباطی آن از جمله طرح های عمده قابل بهره برداری است.

وی با بیان اینکه این نیروگاه دارای ظرفیت 300 مگاوات است، گفت: در این پروژه بیش از 258 میلیون یورو سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی انجام شده است.

خلجی با بیان اینکه برای احداث و راه اندازی پست های 230 و 400 کیلو ولت این نیروگاه نیز 480 میلیارد تومان و برای خطوط ارتباطی آن 30 میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: اجرای فیبر نوری پست 63 کیلوولت کوشکن و پست 63 کیلو ولت زنجانرود با اعتبار 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های برق منطقه ای زنجان به ارزش 513 میلیارد تومان

افتتاح پروژه های برق منطقه ای زنجان به ارزش 513 میلیارد تومان