مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:572022-08-24پزشكي

6 سوال مجلس از وزرای دولت اعلام وصول شد


عضو هیات رییسه مجلس، موارد اعلام وصول سوالات نمایندگان از وزرای دولت را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمد رشیدی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 2 شهریور ماه) مجلس، موارد اعلام وصول سوالات نمایندگان از وزرای دولت را به شرح زیر قرائت کرد: - سوال ملی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر از وزیر بهداشت مبنی بر اینکه چرا وزارت بهداشت برای خدمات رسانی در مناطق روستایی و شهرهای با جمعیت کم برنامه مناسبی برای رفع نیازهای بهداشت و درمانی ندارد.

- سوال ملی نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات از وزیر بهداشت در خصوص دلایل عدم اجرای صحیح قانون انطباق امور اداری و فنی موسسات پزشکی با موازین شرع مقدس.

- سوال ملی محمدتقی نقدعلی از وزیر نیرو در خصوص برنامه مشخص وزارت نیرو در زمینه اینکه برنامه وزارت نیرو در مقابله با بحران آب چیست؟ - 2 سوال ملی سیدمحمد مولوی نماینده آبادان از وزیر خارجه جهت اقدامات این وزارتخانه برای جلوگیری از رخداد گرد و غبار و عدم تعامل سازنده با کشور عراق جهت بهره مندی از اروندرود.

- سوال ملی مجتبی رضاخواه نماینده تهران و تعدادی از نمایندگان از وزیر ورزش در خصوص علت حذف تیم های استقلال، پرسپولیس و گل گهر از مسابقات آسیایی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 سوال مجلس از وزرای دولت اعلام وصول شد

6 سوال مجلس از وزرای دولت اعلام وصول شد