مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:422022-08-24سياسي

احیای 114 واحد صنعتی تعطیل شده در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امیدواریم با تاسی از پیام عاشورا و معنویت این ایام هفته دولت را شروع کنیم.

وی با گرامیداشت یاد خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: در اولین روز هفته دولت با شهدا عهد و پیمان می بندیم که با انجام کار جهادی که مورد توجه مقام معظم رهبری هم دل شهدا را شاد کنیم.

استاندار مازندران بیان کرد: یکی از اصلی ترین مولفه های شهیدان رجایی و باهنر ولایت پذیری و مجذوب شخصیت امان بود که در واقع رمز و راز موفقیت های دولت بوده است.

حسینی پور با بیان اینکه ویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی دولت بوده است، تصریح کرد: یکی از مباحثی که باید در مردمی سازی دیده شود تعامل بین مسوولان دولتی و مردم است؛ به این معنا که مردم احساس کنید مسوولان از جنس خودشان هستند.

 وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در آغاز کارشان شرایطی در اولین ماه دولت خزانه دولت قابلیت پرداخت حقوق دولتی ها را نداشت ولی باوجود همه مشکلات ارتباط با مردم سرلوحه کارشان گذاشتند.

استاندار مازندران ادامه داد: در عرصه داخلی مهم ترین توجه دولت به معیشت مردم است که در این راستا اقداماتی صورت گرفت باوجود تکانه هایی که قابل پیش بینی بود اما مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 114 واحد صنعتی تعطیل شده در مازندران

احیای 114 واحد صنعتی تعطیل شده در مازندران