مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-24اقتصادي

56طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است


معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: 56 طرح با اعتبار 86 میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چابهار، جواد سپاهی امروز در جلسه گرامیداشت برنامه های هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهیدان رجایی و باهنر است و همه مسوولان با الگوپذیری از این 2 شهید بزرگوار، خدمتگزاری به مردم و توسعه عدالت در جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: 56 طرح با اعتبار 86 میلیارد تومان گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

این مسؤول بیان کرد: ویژه برنامه های متنوع دیگری گرامیداشت هفته دولت در چابهار برنامه ریزی شده که از جمله آنها دیدار با امامان جمعه تشیع و تسنن، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و برگزاری جلسات دیدارهای مردمی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان است.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه هفته دولت یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است

56طرح در چابهار آماده افتتاح و کلنگ زنی است