مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:372022-08-24سياسي

فراخوان جمع آوری هوشمند پسماند خشک با کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق


یکی از اقدامات کاربردی برای حفظ و توسعه محیط زیست، جمع آوری هوشمند پسماند خشک است، در این راستا فراخوانی برای ارزیابی شرکت های دانش بنیان و خلاق فعال در این حوزه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زندگی مدرن امروزی منجر به تولید زباله های زیادی توسط انسان ها شده است.

حجم زباله ها به اندازه ای است که اگر به درستی مدیریت نشوند، منجر به مشکلات زیادی برای انسان ها و محیط زیست می شوند، بنابراین مدیریت پسماند از اهمیت زیادی برخوردار است.

با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای اجرای آیین نامه ملی جمع آوری هوشمند پسماند خشک توسط مجریان بخش خصوصی، فراخوان ارزیابی استارت آپ های جمع آوری هوشمند پسماند خشک منتشر شد.

حفظ و توسعه محیط زیست هوشمندسازی و مدیریت در حوزه تفکیک پسماند خشک شهری و جلوگیری از دفن صدها تن زباله یا به تعبیری، بهره مندی از سرمایه های گران بها و قابل انتقال به چرخه ی بازیافت در راستای حفظ بیش ازپیش طبیعت و پیشگیری از خسارت به سرمایه های ملی که مختص به نسل های آینده است، کمک شایانی می کند.

به منظور بهره مندی از آیین نامه ملی جمع آوری هوشمند پسماند خشک و درج اطلاعات شرکت در سامانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چک لیست ارزیابی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جمع آوری هوشمند پسماند خشک با کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق

فراخوان جمع آوری هوشمند پسماند خشک با کمک شرکت های دانش بنیان و خلاق