مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-24اقتصادي

قیمت قالب ابزار زنی دستی پله تهران


با توجه به تولید دستگاه های ابزار زن سنگ، کارخانه جات مختلف اقدام به ساخت انواع قالب ابزار زنی برای این دستگاه کردند که شامل قالب سنگ پله، آنتیک، مزاری و غیره می باشد.

در مطلب فوق ذکر کردیم که عملیات سنگ زنی برای سطوح داخلی و خارجی انجام می گیرد و در این بخش قصد داریم تا آنها را به صورت مختصر شرح دهیم.

سنگ زنی سطوح داخلی: این روش برای پرداخت و اندازه کردن سوراخهای مخروطی و استوانه ای است که قبلا ایجاد شده اند.

سنگ زنی سطوح خارجی: در این نوع ماشین سنگ محوری قطعه ی کاربین در بین دو مرغک قرار می گیرد و به گردش در می آید سپس هنگامی که در تماس با یک سنگ سنباده قرار می گیرد با سرعت بالایی می چرخد که این امر موجب می شود از سطح آن براده برداری انجام شود.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که انواع قالب ابزار زنی پله که کند هستند زمانی که برای انجام کار احتیاج است را بالا می برند و باعث می شوند تا سطوحی که با آن ابزارها تراشیده شده اند غیر تمیز و ناصاف باشد، همچنین اگر لبه ابزاری که با آن کار می کنید به موقع تیز نشوند میزان کندی آنها از وضعیت عادی خارج می شود در نتیجه برای اینکه مجدد بتوانید آنها را تیز کنید مجبور به استفاده بیش از اندازه سنگ سمباده هستید که به جز ضررهای مالی باعث کند شدن لبه آنها نیز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت قالب ابزار زنی دستی پله تهران

قیمت قالب ابزار زنی دستی پله تهران