مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 11:022022-08-24سياسي

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم گل باران گلزار شهدای رشت به مناسبت آغاز هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: شهیدان چراغ راه هدایت مسؤولان و مردم بوده و بر همه ما واجب است که با این شهدای عزیز عهد و پیمان بسته و بر همان اساس گام های مؤثری بردارند.

وی مهم ترین شعارهای دولت انقلابی را توجه به عزت جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: مهم ترین شعار و برنامه های دولت مردمی برگرفته از بیانیه گام دوم، استقلال، آزادی، عزت، معنویت، عدالت اخلاق و عقلانیت است که توجه به آن می تواند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به دفاع از مظلومان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: خطوط اصلی دولت مردمی صراحت و شجاعت در برابر زورگویان در راستای دفاع از مظلومان و مستضعفان است و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

عباسی با بیان اینکه هدف دولت اقدامات جهادی بر اساس اصل می توانیم است، گفت:  شعار ما می توانیم نشأت گرفته از فرمایشات امام راحل (ره) است در کشور و استان گیلان عملی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان