مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:372022-08-24ورزشي

توافق مسئولان کمیته المپیک و وزارت برای برگزاری انتخابات/در انتظار معرفی رییس جدید


با توافقی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته اند انتخابات کمیته در موعد مقرر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در گذشته صحبت های ضد و نقیض زیادی در مورد برگزاری یا تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک شنیده می شد به طوری که با عدم برگزاری انتخابات چند فدراسیون ورزشی این شائبه ها زیاد شد.

کاهش تعداد اعضای المپیکی مهمترین چالش مسئولان کمیته برای برگزاری انتخابات بود و با وجود اینکه بارها هم رییس کمیته ملی المپیک و هم وزیر ورزش اعلام کرده بودند انتخابات در موعد مقرر برگزار می شود شواهد چیز دیگری را نشان می داد چرا که نه انتخابات دوچرخه سواری و ژیمناستیک برگزار شده بود و نه مشخص بود تکلیف فدراسیون بدمینتون چه خواهد شد.

بعد از بلاتکلیفی فدراسیون های فوتبال، شمشیربازی، ژیمناستیک و وزنه برداری، صحبت از این بود که با توجه به پایان دوره 4 ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون و معرفی سرپرست، باز هم فدراسیون دیگری در جمع سرپرستی قرار می گیرد و شاهد کاهش یک عضو المپیکی دیگر از مجمع کمیته ملی المپیک هستیم اما وزارت ورزش روز گذشته با برگزاری مجمع، اتفاق دیگری را رقم زد.

روز سه شنبه مجمع فوق العاده فدراسیون بدمینتون برگزار شد و اعضا با پیشنهاد معاون وزیر به این توافق رسیدند تا زمان انتخابات کمیته ملی المپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مسئولان کمیته المپیک و وزارت برای برگزاری انتخابات/در انتظار معرفی رییس جدید

توافق مسئولان کمیته المپیک و وزارت برای برگزاری انتخابات/در انتظار معرفی رییس جدید