مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-24اقتصادي

قلع و قمع، پایانی بر 60 تغییر کاربری غیرمجاز در شهرضا


نزدیک به 60 مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز به میزان حدود 20 هکتار از اراضی زراعی در مزرعه شریف آباد شهرضا قلع و قمع و به حالت سابق اعاده شد.

- امیر صفرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرضا در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به  گسترش تغییر کاربری های غیرمجاز صورت گرفته در اراضی زراعی و باغی شهرستان شهرضا اظهار داشت: تغییر کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی پدیده شومی است که در سال های اخیر با آهنگی تند سبب خارج شدن بخش قابل توجهی از بهترین اراضی زراعی و باغی از چرخه تولید کشاورزی شده است.

وی با اشاره به اطلاع رسانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و گشت زنی مستمر در اراضی کشاورزی و صدور اخطاریه توقف عملیات تغییر کاربری اراضی افزود: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی کارگروه ویژه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری و ساخت و ساز غیرمجاز در فرمانداری شهرضا تشکیل شده است.

  صفرپور با اشاره به بازدید میدانی مسؤولان شهرستان از اراضی کشاورزی گفت: برخورد قاطع و بی اغماض با افراد دلال و سودجو در اراضی زراعی و باغی که اقدامات این افراد باعث، تفکیک، تقسیم تغییر کاربری و خرد کردن اراضی زراعی برای منافع صرفاً شخصی، خواسته مسؤولان شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع، پایانی بر 60 تغییر کاربری غیرمجاز در شهرضا

قلع و قمع، پایانی بر 60 تغییر کاربری غیرمجاز در شهرضا