مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-24سياسي

فرمانده سپاه استان سمنان: سپاه برای خدمت به مردم به دولت کمک می کند


فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت: سپاه، آمادگی لازم را برای همکاری با دولت خدمتگزار و کمک به دولت در عرصه های مختلف دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان صبح امروز در دیدار با استاندار سمنان به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: دغدغه دولت انقلابی سیزدهم، رفع مشکلات مردم بوده و این موضوع در سفرهای استانی و اقدامات مهمی که در بهبود وضعیت معیشت مردم به انجام می رساند، به روشنی مشهود است.

وی تصریح کرد: سپاه و بسیج آمادگی لازم را برای همکاری با دولت در عرصه های مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین در حوزه فرهنگی و محرومیت زدایی دارد.

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: ریل گذاری صحیح دولت در حوزه اقتصادی، اقدام درستی است که موجب بهبود وضعیت اقتصادی می شود.

دامغانی بیان کرد: اگر این روند به شکل منسجم ادامه پیدا کند، در آینده ای نه چندان دور، وضعیت مردم به شرایط مناسب اقتصادی خواهد رسید.

وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی لازم را برای همکاری با دولت خدمتگزار و کمک به دولت در عرصه های مختلف و در حوزه های امنیتی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و همچنین در حوزه فرهنگی و محرومیت زدایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه استان سمنان: سپاه برای خدمت به مردم به دولت کمک می کند

فرمانده سپاه استان سمنان: سپاه برای خدمت به مردم به دولت کمک می کند