مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-24سياسي

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بهره برداری از بیش از یک هزار پروژه عمرانی در هفته دولت و در استان گیلان گفت: با تلاش های صورت گرفته در هفته دولت یک هزار و 160 پروژه عمرانی با میزان اعتبار سه هزار و 800 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در مراسم گل باران گلزار شهدای رشت به مناسبت آغاز هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز مدیران در طراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: شهیدان چراغ راه هدایت مسؤولان و مردم بوده و بر همه ما واجب است که با این شهدای عزیز عهد و پیمان بسته و بر همان اساس گام های مؤثری بردارند.

وی مهم ترین شعارهای دولت انقلابی را توجه به عزت جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: مهم ترین شعار و برنامه های دولت مردمی برگرفته از بیانیه گام دوم، استقلال، آزادی، عزت، معنویت، عدالت اخلاق و عقلانیت است که توجه به آن می تواند به توسعه و پیشرفت کشور کمک کند.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به دفاع از مظلومان در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: خطوط اصلی دولت مردمی صراحت و شجاعت در برابر زورگویان در راستای دفاع از مظلومان و مستضعفان است و در راه تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان

بهره برداری از بیش از 1000 پروژه عمرانی در استان گیلان