مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:572022-08-24اقتصادي

موافقت گمرکات با ارتقاء و تخصصی شدن گمرک رفسنجان


سرپرست گمرکات استان کرمان در مورد ارتقاء سطح گمرک رفسنجان اعلام موافقت کرد و گفت: معتقدیم گمرک رفسنجان حتما باید ارتقاء پیدا کند چراکه این پتانسیل و قابلیت ها در رفسنجان و منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، روح الله بهرام شاهی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در دیدار با سرپرست گمرکات استان کرمان با تأکید بر لزوم ارتقاء گمرک رفسنجان و تخصصی شدن آن اظهار کرد: طی چند ماه اخیر درخواست هایی ازجمله از اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی داشتیم که متقاضی صادرات از گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بودند.

وی بیان کرد: گمرک منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بخش عظیمی از صادرات مس و پسته را انجام می دهد و 300 متر مربع ساختمان برای آن احداث کرده ایم که به زودی تکمیل و تجهیز خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان افزود: با توجه به اینکه نقطه ثقل معادن استان قرار گرفتیم، شرکت های بزرگ معدنی در بحث تجهیزات معدنی متقاضی سرمایه گذاری هستند.

وی از ایجاد نیروگاه خورشیدی 300 مگاواتی که در مجموعه 784 هکتاری مس واقع در منطقه ویژه است یاد کرد و گفت: همچنین شرکت ایران و در حوزه زیرساخت برق به منطقه اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت گمرکات با ارتقاء و تخصصی شدن گمرک رفسنجان

موافقت گمرکات با ارتقاء و تخصصی شدن گمرک رفسنجان