مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 08:172022-08-24اقتصادي

مذاکرات با طرف روسی برای تولید خودرو با پلتفرم مشترک


مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو مذاکراتی با شرکت خودرویی روسی و اَزبر بانک روسیه به منظور تولید پلتفرم مشترک انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از سایپانیوز، محمد علی تیموری در حاشیه بازدید از نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو اعلام کرد: از اولین روز آغاز نمایشگاه مذاکرات فشرده ای با شرکت های خودرویی و قطعه سازان روسی در حال انجام است.

او افزود: بازار روسیه در مرحله اول پتانسیل خوبی برای صادرات قطعات شرکت های قطعه ساز گروه خودروسازی سایپا است و از طرفی در مورد قطعات الکترونیکی خودرو که اکنون با مشکلات واردات در ایران مواجه هستیم، می توانیم از همکاری شرکت های روسی استفاده کنیم.

تیموری تاکید کرد: در عین حال از چند وقت پیش مذاکراتی را با شرکت خودرویی روسی و اَزبر بانک روسیه به منظور تولید پلتفرم مشترک برای خودروی ویژه ای که توسط یکی از خودروسازهای غربی در ایران و روسیه تولید می شد و متاسفانه با تحریم های ناجوانمردانه ای که به ایران و اخیرا به روسیه تحمیل کرده اند دچار مشکل شده است انجام دادیم.

او خاطر نشان کرد: در حال حاضر مطابق توافقنامه های حقوقی این پلتفرم متعلق به سایپا شده و توسط مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا دوباره طراحی شده، به طوری که استانداردهای هشتاد و پنج گانه را پاس کرده است و با مذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات با طرف روسی برای تولید خودرو با پلتفرم مشترک

مذاکرات با طرف روسی برای تولید خودرو با پلتفرم مشترک