مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 00:322022-08-23ورزشي

پیروزی شیرین خانگی فوتسال کاترین مقابل مقاومت البرز/ زندی بتن شکست خورد


تیم فوتسال قند کاترین آمل در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در خانه توانست تیم مقاومت البرز را با شکست 5 بر 4 بدرقه کند و زندی بتن هم خارج خانه مغلوب کراپ الوند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم فوتسال قند کاترین آمل از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در خانه میزبان مقاومت البرز بود.

شاگردان جواد اصغری مقدم با تشویق بی امان ورزش دوستان آملی به دنبال کسب دومین پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین خانگی دیگر بودند ولی در نیمه نخست با دریافت دو گل توسط سهیل جامدی و منصور رفیع با نتیجه دو بر صفر عقب افتادند.

شاگردان اصغری مقدم در نیمه دوم به خود آمدند و با اجرای دستورات در انتهای جدول ندارد.

زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران نیز در خارج خانه مقابل کراپ الوند با نتیجه دو بر یک مقابل حریف تن به شکست داد و تک گل سامان قزوینی مقابل گل های رفیعی پور و طالبی کارساز نبود تا دست خالی روانه مازندران شود.

زندی بتن کلاردشت پس از پایان هفته هشتم با دو پیروزی، سه تساوی و سه شکست دارای 9 امتیاز بوده و در رده هشتم جدول جای دارد همچنین کراپ الوند تیم مدعی این رقابت ها با 6 پیروزی، یک تساوی و یک شکست 19 امتیازی بوده و پس از مس سونگون، سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان در جای چهارم جای گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی شیرین خانگی فوتسال کاترین مقابل مقاومت البرز/ زندی بتن شکست خورد

پیروزی شیرین خانگی فوتسال کاترین مقابل مقاومت البرز/ زندی بتن شکست خورد