مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 23:022022-08-23سياسي

جهاد تبیین راهکار اساسی در مقابل جنگ شناختی دشمن است


فرمانده انتظامی استان زنجان بزرگترین هدف دشمن در جنگ شناختی را ایجاد و نهادینه کردن حس ناامیدی و یاس در بین مردم اعلام کرد و گفت: جهاد تبیین، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمد طراقیه در کارگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تقدیر از تلاش های معاونت فرهنگی و اجتماعی در انعکاس عملکرد انتظامی استان و نقش اساسی رابطین اجتماعی در پیشبرد ماموریت های پلیس، اظهار کرد: در حوزه جنگ شناختی و فضای مجازی مهمترین هدف ما این است که به لایه کاربردی توجه بیشتری داشته باشیم و در مرحله بعد محتوا تولید و منتشر شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به نقش اساسی رسانه ها و فضای مجازی در پایداری و ارتقای احساس امنیت، بیان داشت: مدیریت ادراک، مهمترین تاکتیک شبکه های برون مرزی در برخورد با مخاطب است.

وی جنگ کنونی دشمن را جنگ شناختی و ادراکی اعلام کرد و گفت: دشمن خاکریز فکر مردم را هدف قرار داده و به فکر اعتماد زدایی، قداست زادیی، بصیرت زدایی، ناکارآمد نمایی است.

 سردار طراقیه عملیات روانی را از ابزارهای مهم بازدارندگی و کلید حل بحران ها دانست و بیان کرد: برای مقابله با تهدیدات امنیتی و آسیب های اجتماعی، تنها قوانین سخت گیرانه کافی نیست، بلکه قدرت دیگری نیز به مانند عملیات روانی مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین راهکار اساسی در مقابل جنگ شناختی دشمن است

جهاد تبیین راهکار اساسی در مقابل جنگ شناختی دشمن است