مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 22:372022-08-23سياسي

تصویب مشوق هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در جلسه مجمع تشخیص


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (اول شهریور) به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رییس قوه قضاییه، - اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (اول شهریور) به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور رییس قوه قضاییه، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد.

جلسه امروز صحن مجمع به بحث و بررسی در خصوص بند های مربوط به نظام رسانه ای و رسانه ملی، جمعیت، گردشگری و نظام سلامت در سیاست های کلی برنامه هفتم اختصاص داشت.

اعضای مجمع، در ادامه بررسی بند های فرهنگی و اجتماعی، در خصوص پوشش پخش و دریافت برنامه های صداوسیما در تمام وسعت ایران اسلامی و دسترسی حداکثری در سایر کشورها، مصوب کردند که پوشش صد در صدی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر بستر های انتشار در دسترس در داخل و دسترسی حداکثری در سطح بین المللی با تامین بودجه لازم در سال های برنامه هفتم توسعه محقق شود.

در ادامه، اعضای مجمع درباره اختصاص سهمی تثبیت شده از بودجه عمومی برای تامین نیازمندی های مالی رسانه ملی به بحث و بررسی پرداختند و تقویت و تثبیت سهم رسانه ملی از منابع بودجه عمومی دولت و تامین نیازمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مشوق هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در جلسه مجمع تشخیص

تصویب مشوق هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در جلسه مجمع تشخیص