مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 18:522022-08-23اقتصادي

تولید مقوای کتاب های درسی در داخل کشور


استاندار زنجان با اشاره به عقد قرارداد تولید مقوای کتب درسی در واحد تولیدی راشا کاسپین گفت: خوشبختانه در این واحد صنعتی بازیافت ضایعات کاغذ به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی است به طوری که طی فرآیند تولید هیچ درختی قطع نمی شود و به اصطلاح تناقضی با مسائل زیست محیطی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارجی، استاندار زنجان در مراسم انعقاد تفاهم نامه تولید مقوای کتب درسی کشور در مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین با اشاره به اینکه تا به امروز تمام مقوای موردنیاز برای تولید جلد کتب درسی از خارج کشور تامین می شد، اضافه کرد: این رقم در حدود 4 هزار و 300 تن در سال بود که با انعقاد این تفاهم نامه تمام مقوای مورد نیاز برای جلد کتب درسی کشور در راشا کاسپین زنجان تولید خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به روند انجام مناقصه در ارتباط با تولید کاغذ مقوای کتاب های درسی بیان کرد: مناقصه ای که امسال انجام شد در سطح بین المللی بود، یعنی شرکت های مختلفی از داخل و خارج کشور در این مناقصه شرکت کردند که خوشبختانه راشا کاسپین زنجان توانست برنده مناقصه شود.

وی با اشاره به مزیت مجتمع کاغذسازی راشا کاسپین نسبت به سایر واحدها گفت: یک تمایز عمده این واحد صنعتی با سایر واحدهای موجود، بازیافت ضایعات کاغذ به وسیله دستگاه های پیشرفته صنعتی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مقوای کتاب های درسی در داخل کشور

تولید مقوای کتاب های درسی در داخل کشور