مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 18:522022-08-23اقتصادي

شرکت بازرگانی دولتی ایران: درباره ذخایر کالاهای استراتژیک نگرانی نداریم


شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره ذخایر کالاهای استراتژیک اعلام کرد که در بهترین حالت قرار داریم و در این مورد جای نگرانی وجود ندارد.

- ذبیح الله اعظمی ساردویی سخنگوی کمیسیون کشاورزی که در این باره به کمیسیون کشاورزی داده شد، تسویه کامل مطالبات کلزاکاران بود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: مطالبات پرداخت نشده مربوط به بخش خصوصی است که مقرر شد دولت تسهیلات لازم را برای پرداخت مطالبات در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.

ساردویی در توضیح تسویه حساب کلزاکاران نیز تصریح کرد: خرید تضمینی کلزا در ابتدا 17 هزار تومان بود که در بازار سیاه به بالای 20 هزار تومان رسید، دولت در ابتدا قیمت خرید را به 23 هزار تومان افزایش داد؛ عده ای از کشاورزان محصول خود را با قیمت واحد 17 هزار تومان فروخته بوند که متضرر شدند، خوشبختانه دولت تدابیری اندیشید که مابه التفاوت این قیمت را پرداخت کند.

وی افزود: در اینجا مسئله ای مطرح می شود؛ بخشی از شرکت های خصوصی هم کلزا خریده بودند که پول کشاورزان را هنوز نداده اند، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد تسهیلات لازم را در اختیار بخش خصوصی قرار می دهیم تا مطالبات کشاورزان را پرداخت کنند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه قرار شد گیاه جدید روغنی کاملینا هم در لیست دانه های روغنی قرار گیرد، تشریح کرد: در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بازرگانی دولتی ایران: درباره ذخایر کالاهای استراتژیک نگرانی نداریم

شرکت بازرگانی دولتی ایران: درباره ذخایر کالاهای استراتژیک نگرانی نداریم