مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 18:022022-08-23سياسي

یکی از کامل ترین تقاطع های غیرهمسطح تبادلی کشور در شیراز افتتاح می شود


تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت به عنوان یکی از کامل ترین تقاطع های غیرهمسطح تبادلی کشور در شیراز به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید مصفا در حاشیه بازدید از پروژه های شهرداری شیراز به اتفاق رییس شورای اسلامی شهر شیراز، با اشاره به افتتاح یکی از کامل ترین تقاطع های غیرهمسطح تبادلی کشور در شیراز اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح مدافعان سلامت با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر ضمن تبادل و ایمن سازی ترافیک بین بولوار احمد بن موسی(ع) و بولوار رحمت، یک رینگ جدید ترافیکی ایجاد می کند.

به گفته وی تکمیل حلقه ترافیکی شمال-جنوب شیراز از طریق زیرگذر تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت شیراز امکان پذیر شده و حلقه ترافیکی جنوب به غرب از طریق پل چپگرد ایجاد می شود.

سرپرست شهرداری شیراز بیان کرد: اهداف لوپ غربی ساخته نشده پل غدیر با ساخت دوربرگردان غیرهمسطح تقاطع چندسطحی مدافعان سلامت، تامین و دسترسی ایمن به شرق بلوار مدرس، میدان الله، فرودگاه شیراز و .

تامین می شود.

مصفا تصریح کرد: ایمن سازی بولوار سرداران و بولوار رحمت، و روان سازی ترافیک با حذف دوربرگردان های همسطح از دیگر اهداف این تقاطع بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از کامل ترین تقاطع های غیرهمسطح تبادلی کشور در شیراز افتتاح می شود

یکی از کامل ترین تقاطع های غیرهمسطح تبادلی کشور در شیراز افتتاح می شود