مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 17:372022-08-23بين الملل

اعراب خلیج فارس در پی تعامل و بهبود روابط با ایران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک شبکه خبری آمریکایی در مطلبی به تلاش اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت، - شبکه خبری آمریکایی به تلاش اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت، اعراب سیاست عمل گرایانه در قبال تهران اتخاذ کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یک شبکه خبری آمریکایی در مطلبی به تلاش اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت، کشور های عرب خلیج فارس یک سیاست عمل گرایانه در قبال ایران ایجاد کرده اند.

وبگاه شبکه خبری سی ان ان در این باره نوشت، با افزایش تنش ها با ایران، کشور های حاشیه خلیج فارس متوجه شدند که ایالات متحده در حاشیه ایستاده یا نمی خواهد یا نمی تواند به کمک آن ها بیاید و خطوط ارتباطی خود با ایران کاملاً قطع شده است.

اما از آن زمان خیلی چیز ها تغییر کرده است.

بر اساس این گزارش، امارات متحده عربی قرار است روابط دیپلماتیک خود را در سطح عالی بازگرداند و روز یکشنبه اعلام کرد که سیف محمد الذابی سفیر این کشور در روز های آینده به تهران بازخواهد گشت.

کویت نیز هفته گذشته سفیر خود را بازگرداند و عربستان سعودی که شش سال پیش کشور های حاشیه خلیج فارس به دنبال آن در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعراب خلیج فارس در پی تعامل و بهبود روابط با ایران هستند

اعراب خلیج فارس در پی تعامل و بهبود روابط با ایران هستند