مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 17:272022-08-23سياسي

حمایت وزارت امور خارجه از شرکت های دانش بنیان/ معرفی 350 شرکت در سایت برای صادرات


معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امورخارجه با اشاره به معرفی شرکت های دانش بنیان در سایت وزارت امور خارجه، گفت: تاکنون 350 شرکت دانش بنیان برای صادرات ارزیابی و در سایت معرفی شدند که این تعداد به 650 شرکت خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با ابراز خرسندی از فرصت ایجاد شده برای بازدید از توانمندی های شهرک با اشاره به اقدامات وزارت خارجه ایران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: جلسات هفتگی با معاونان وزارت خانه ها حول محور نیازهای فناورانه وزارت امور خارجه بیان کرد: تاکنون 350 شرکت دانش بنیان برای صادرات ارزیابی و در سایت معرفی شدند که این تعداد به 650 شرکت خواهد رسید.

صفری افزود: در مسیر حمایت محصولات فناورانه جمهوری اسلامی و نیز سفرای ایران برای بازاریابی تشویق می شوند و راه اندازی مراکز نوآوری در سایر کشورها در دستور کار قرار گرفته است.

  استراتژی شهرک بر پایه نیازهای اساسی کشور معاون دیپلماسی اقتصادی وزایر امور خارجه با اشاره به سهم 54 میلیونی صادرات شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان عنوان کرد: این رقم به دلیل اینکه افزوده صفر تا 4 دارد، خوشایند است و باید شرکت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت امور خارجه از شرکت های دانش بنیان/ معرفی 350 شرکت در سایت برای صادرات

حمایت وزارت امور خارجه از شرکت های دانش بنیان/ معرفی 350 شرکت در سایت برای صادرات