مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 16:472022-08-23اقتصادي

شبکه های آبیاری را محصول ایران ساخت بهبود بخشید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی قلمبر مدیرعامل شرکت فناوران ستاره جنوب با اشاره به تولید و توسعه سامانه های نرم افزاری برای مدیریت شبکه آبیاری گفت: - یک شرکت دانش بنیان از طریق ایجاد یک سامانه نرم افزاری توانسته است، شبکه های آبیاری را به سمت هوشمندسازی هدایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرتضی قلمبر مدیرعامل شرکت فناوران ستاره جنوب با اشاره به تولید و توسعه سامانه های نرم افزاری برای مدیریت شبکه آبیاری گفت: تلاش کرده ایم که تا با ایجاد یک واحد تحقیق و توسعه برای تامین یاز های فناورانه کشور، نیاز به استفاده از نرم افزار های خارجی را قطع کنیم و کاری کنیم که مدیران، صنعت کشور را با نرم افزار ایرانی اداره کنند.

این مجموعه دانش بنیان، توانسته است با طراحی انواع سامانه ها و سیستم های نرم افزاری خاص، از جمله تامین کنندگان نیاز های کشور به سیستم های نرم افزاری پیشرفته باشد.

یکی از حوزه های فعالیت شرکت دانش بنیان فناوران ستاره جنوب، صنعت آب است.

در حال حاضر در حدود 20 سیستم آبیاری در کشور وجود دارد.

این سیستم ها به نرم افزاری نیاز دارند که موضوع تقسیم آب را رصد و پایش کند، همچنین میزان آب فروش رفته به هر کشاورز را محاسبه و بر مسئله دبی آب نیز نظارت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های آبیاری را محصول ایران ساخت بهبود بخشید

شبکه های آبیاری را محصول ایران ساخت بهبود بخشید