مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 16:272022-08-23فرهنگي

بخش «حرفه ای» جشنواره خبر خوب آغاز شد + اسامی داوران


خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان می توانند برای شرکت در جشنواره خبر خوب، لینک آثار منتشر شده خود را به شماره 09330826312 و یا در شبکه های اجتماعی به آیدی khabar_khoub_iran ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بخش حرفه ای جشنواره سید بشیر حسینی و دکتر ندا ملکی آثار خبرنگاران را ارزیابی خواهند کرد.

جهت شرکت در این جشنواره، کافی است لینک آثار منتشر شده خود بر اساس محورهای تعیین شده را به شماره 09330826312 و یا در شبکه های اجتماعی به آیدی khabar_khoub_iran ارسال کنید.

خبرنگاران، عکاسان و مستندسازان محدودیتی در تعداد آثار ارسالی ندارند اما این آثار باید از ابتدای شهریور در یکی از رسانه های کشور منتشر شده باشد.

محورهای اصلی جشنواره خبر خوب   معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد در پایان هر ماه، به اثر برتر در هر یک از 4 قالب فوق (خبر، گزارش، فیلم و عکس)، جایزه 3 میلیون تومانی اهدا خواهد کرد.

همچنین مجموعه امتیازات کسب شده توسط هر فرد محاسبه شده و در پایان هر فصل، به 3 نفری که بیشترین امتیاز را کسب کنند به ترتیب جوایز 15 میلیون، 10 میلیون و 5 میلیون تومانی تعلق خواهد گرفت.

بخش حرفه ای جشنواره خبر خوب در 4 بخش خبر، گزارش، عکس و فیلم برگزار می شود   گفتنی است بخش مردمی جشنواره خبر خوب از عید همان روز معرفی می شود و جایزه 500 هزار تومانی دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش «حرفه ای» جشنواره خبر خوب آغاز شد + اسامی داوران

بخش «حرفه ای» جشنواره خبر خوب آغاز شد + اسامی داوران