مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:572022-08-23سياسي

آخرین اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره ی اینترنت خبرنگاران


لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می شود.

- لیست مذکور، آخرین لیست ارسالی از سوی معاونت مطبوعاتی به وزارت ارتباطات است و پس از پایان مهلت مقرر، اسامی خبرنگاران متقاضی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای فعال سازی اینترنت به اپراتورها ارسال می شود.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی در اطلاعیه ای اعلام کرد، خبرنگاران متقاضی اینترنت تا پنجم شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند ، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی اعلام کرده است: از خبرنگارانی که اسامی آن ها (به عنوان لیست پایانی) در روز 31 مردادماه از سوی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده است، تا ساعت 15 روز شنبه 5 شهریورماه مهلت دارند با مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند ، نسبت به ثبت شماره همراه خود اقدام کنند.

معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیشتر و طی اطلاعیه ای اعلام کرده بود، خبرنگارانی که در مرحله اول، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره ی اینترنت خبرنگاران

آخرین اطلاعیه معاونت مطبوعاتی درباره ی اینترنت خبرنگاران