مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 15:322022-08-23دانش

شناسایی و انهدام 3 باند جعل مدارک دانشگاه آزاد در یک سال گذشته


رییس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی از شناسایی و انهدام سه باند جعل مدارک این دانشگاه در یک سال گذشته توسط این مرکز و با تلاش و پیگیری مراجع امنیتی، انتظامی و دستورمقامات قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد فرهنگ درباره جعل مدرک دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متاسفانه فضای مجازی و ارتباطات اینترنتی زمینه انواع کلاهبرداری ها را در کشور به وجود آورده است.

موضوع بحث جعل و سوء استفاده از مدارک تحصیلی از زمان تشکیل مؤسسات آموزشی وجود داشته و سابقه زیادی دارد؛ اما امروزه به خاطر گستردگی ارتباطات در حوزه فضای مجازی و اینترنت، این موضوع خیلی ملموس تر و بیشتر شده است، چرا که منافع مالی گسترده ای را برای سوء استفاده گران این عرصه فراهم می کند.

وی افزود: مدارک در دانشگاه آزاد اسلامی طی یک فرایند تولید می شود.

تمامی مدارک دانشجو بعد از گذراندن دوران تحصیل، پس از بررسی در آموزش دانشگاه به اداره فارغ التحصیلی واحد دانشگاهی ارسال و مجدد بررسی می شود و در نهایت برای صدور دانشنامه به اداره کل فارغ التحصیلی سازمان مرکزی منتقل می شود.

اداره کل فارغ التحصیلی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تمامی مدارک تحصیلی را به صورت فیزیکی و دیجیتال مورد بررسی قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و انهدام 3 باند جعل مدارک دانشگاه آزاد در یک سال گذشته

شناسایی و انهدام 3 باند جعل مدارک دانشگاه آزاد در یک سال گذشته