مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 14:172022-08-23اقتصادي

حذف 49 خبازی بدون فعالیت در طرح هوشمندسازی یارانه نان در کهگیلویه


تا قبل از طرح هوشمندسازی نان یارانه ای حدود 210 پروانه خبازی داشتیم که به صورت ماهیانه سهمیه می گرفتند، با اجرای این طرح 49 خبازی بدون فعالیت که سهیمه آرد خارج از شبکه می گرفتند و به صورت قاچاق با قیمت گزاف به فروش می رساندند را از چرخه خارج کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری در دهدشت اظهار کرد: همه دستگا ه های اداری و اجرایی موظف و مکلف هستند تماما در خدمت موکب شهدای شهرستان باشند و در خدمت رسانی به زوار اربعین کوتاهی نکنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه سیلاب های اخیر را یادآور شد و با بیان این که همه مسئولان استانی و شهرستانی در این بحران پای کار بودند گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته استان ما در جهت مقابله با بحران جزو برترین استان ها بودیم.

وی افزود: نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه همگام با مدیران اجرایی بین مردم سیل زده عشایری حضور پیدا کردند، مشکلاتشان را شنیدند و دستوراتی را برای رفع مشکلات آن ها صادر کردند.

موسوی ضمن تشکر از ادارات جهاد کشاورزی، راهداری، امور عشایر، منابع طبیعی، بنیاد مسکن، قرارگاه خاتم، آب و فاضلاب، شرکت برق، شهرداری و بخش خصوصی گفت: به صورت ویژه از هلال احمر استان و شهرستان تقدیر می کنم چرا که در این بحران آبروداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 49 خبازی بدون فعالیت در طرح هوشمندسازی یارانه نان در کهگیلویه

حذف 49 خبازی بدون فعالیت در طرح هوشمندسازی یارانه نان در کهگیلویه