مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 13:572022-08-23فرهنگي

بازدید خبرنگاران رسانه های خارجی از موزه هنرهای معاصر


خبرنگاران رسانه های خارجی از نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت» موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

- به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، موزه هنرهای معاصر تهران روز گذشته 31 شهریورماه میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه های خارجی بود که برای بازدید از نمایشگاه  مینیمالیسم و کانسپچوال آرت  در محل موزه حاضر شده بودند.

پیش از آغاز این بازدید، عبادرضا اسلامی کولایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران ضمن خوشامدگویی به خبرنگاران، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: ما در موزه هنرهای معاصر تهران، حضور و همراهی رسانه ها را یک ضرورت می دانیم و برای آن اهمیت زیادی قائلیم.

گاهی اوقات چالش ها و نگرانی هایی نزد افکار عمومی به وجود می آید که اگر نقش اصحاب رسانه نباشد، این چالش ها ادامه دار خواهند بود.

در ادامه، بهرنگ صمدزادگان کیوریتور نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت به تشریح دلایل برپایی این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر تهران پرداخت و در این باره گفت: من صرفا یک کیوریتور نیستم، بلکه هنرمند عرصه آوانگارد ظهور کردند و میراث این دو جریان، تا به امروز هم در هنر معاصر ما مشهود است.

این هنرمند در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مشتمل بر 131 اثر است که در این میان، 38 اثر برای نخستین بار به نمایش درآمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید خبرنگاران رسانه های خارجی از موزه هنرهای معاصر

بازدید خبرنگاران رسانه های خارجی از موزه هنرهای معاصر