مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 13:272022-08-23بين الملل

رایزنی مقامات امنیت ملی ازبکستان و روسیه؛ اوضاع منطقه محور گفت وگو


دبیران شورای امنیت ملی ازبکستان و روسیه در شهر «تاشکند» دیدار و در مورد چالش های منطقه ای از جمله اوکراین گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ویکتور محموداف دبیر شورای امنیت وابسته به ریاست جمهوری ازبکستان و نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی و سازمان های دادگستری ازبکستان و روسیه بررسی شد.

  طرفین در مورد چالش های منطقه ای نیز تبادل نظر کردند.

طرف روسی نگرانی خود را از تلاش های غرب و در مرحله نخست آمریکا، برای ایجاد کانون تشنج در فضای کشورهای جامعه کشورهای مستقل مشترک المنافع ابراز داشت.

در این دیدار اوضاع اوکراین نیز بررسی شد.

پاتروشف در گفت وگو با همتای ازبکستانی خود گزارشاتی را در مورد برقراری زندگی مسالمت آمیز در سرزمین های جمهوری های دونتسک و لوهانسک آزاد شده و همچنین مناطق خرسون ، زاپوروژیه و خارکف در اختیار وی قرار داد.

وی در این میان تاکید کرد که زندگی مسالمت آمیز مردم باب طبع ناسیونالیست های اوکراینی که همچنان به گلوله باران های گسترده شهرهای ایمن، از جمله با استفاده از توپخانه دوربرد و سامانه های موشک پرتاب چندگانه دریافتی از غرب استفاده می کنند، نیست.

در پایان این دیدار موضوعات همکاری های متقابل ازبکستان و روسیه در قالب چندگانه از جمله در سازمان همکاری شانگهای و اجرای مراسم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی مقامات امنیت ملی ازبکستان و روسیه؛ اوضاع منطقه محور گفت وگو

رایزنی مقامات امنیت ملی ازبکستان و روسیه؛ اوضاع منطقه محور گفت وگو