مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 12:022022-08-23اقتصادي

نهضت ملی مسکن در فریدونشهر با ساخت 240 واحد مسکونی در حال اجراست


برای 240 واحد مسکونی زمین تخصیص داده شده و همچنین در حال پیگیری برای اختصاص 12 هکتار زمین از طریق راه و شهرسازی برای مابقی متقاضیان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری فریدونشهر محمد جواد صفا فرماندار فریدونشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح اقدامات صورت گرفت دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی در یک سال اخیر اشاره و اظهار کرد: با توجه به بدهی های زیاد دولت قبل که هر ماه 13 هزار میلیارد تومان باید تسویه شود و همچنین اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و اصلاح اقتصادی نیز در حال انجام است، به نظر من عملکرد اقتصادی دولت را مثبت ارزیابی است.

وی متذکر شد: دولت مردمی بدون چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی توانسته است اقتصاد کشور را به ثبات برساند که این ثبات اقتصادی و مهار تورم در ماه های آینده نیز بهتر خواهد شد؛ در این دولت حدود 6 میلیون نفر از دهک های پایین فاقد بیمه بیمه شدند که به نوبه خود کار بسیار بزرگی است.

صفا پویایی در فضای دیپلماسی کشور نیز را یکی دیگر از دستاوردهای دولت مردمی دانست و افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای دولت مردمی برگرداندن حاکمیت و نظام به ریل انقلاب است و رییس جمهور همیشه خود را سرباز ولایت می داند و این ولایت مداری در تمام مسؤولان نظام باید وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در فریدونشهر با ساخت 240 واحد مسکونی در حال اجراست

نهضت ملی مسکن در فریدونشهر با ساخت 240 واحد مسکونی در حال اجراست