مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:272022-08-23سياسي

حضور استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات ابن سینا قطعی شد


سخنگوی هیات شطرنج استان همدان از حضور احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات بین المللی اپن ابن سینا خبر داد.

- سینا بیدمشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام ابن سینا از نهم تا شانزدهم شهریورماه در همدان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این رویداد شطرنج بازان مطرحی حضور خواهند داشت که از جمله آنها می توان به احسان قائم مقامی استاد بزرگ ایران اشاره کرد.

وی با بیان اینکه مسابقات عصر روز چهارشنبه نهم شهریورماه در سالن 6 هزار نفری شهید حاج قاسم سلیمانی استارت خواهد خورد، تصریح کرد: مسابقات در دو جدول برگزار می شود که در جدول اول بازیکنان دارای عنوان استادی یا درجه بین المللی 1800 و بالاتر و در جدول دوم بازیکنان درجه بین المللی کمتر از 1800 قرار می گیرند.

سخنگوی هیات شطرنج استان همدان با بیان اینکه قوانین فدراسیون جهانی حاکم بر این مسابقات است، عنوان کرد: مسابقات جدول اول در 9 دور و مسابقات جدول دوم در 11 دور برگزار خواهد شد.

بیدمشکی با بیان اینکه به قهرمانان دو جدول به ترتیب 25 و 10 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد، افزود: این مسابقات بعد از دو سال وقفه به دلیل بیماری در شطرنج است که باید با برگزاری مسابقات مختلف از جمله ابن سینا این استعدادها را شکوفا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات ابن سینا قطعی شد

حضور استاد بزرگ شطرنج ایران در مسابقات ابن سینا قطعی شد