مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 10:572022-08-23سياسي

تذکر 2 نماینده درباره اقدام مرکز وکلای قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه اقدام مرکز وکلای قوه قضاییه را خلاف قانون دانست و گفت: - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت: مرکز وکلا اگر ابهامی داشته باید پیش از اعلام نتیجه حرف از استفساریه می زدند، نه اینکه پس از اعلام نتیجه حق حدود 100 هزار داوطلب را به دلیل تعارض منافع نادیده بگیرند و امروز صحبت از استفساریه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شمس الدین حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه اقدام مرکز وکلای قوه قضاییه را خلاف قانون دانست و گفت: مرکز وکلا اگر ابهامی داشته باید پیش از اعلام نتیجه حرف از استفساریه می زدند، نه اینکه پس از اعلام نتیجه حق حدود 100 هزار داوطلب را به دلیل تعارض منافع نادیده بگیرند و امروز صحبت از استفساریه کنند.

وی افزود: حقوق مردم در این راستا لطمه خورده و ای کاش براساس نامه ای که رییس مجلس به رییس قوه قضاییه نوشت، تأمل صورت می گرفت.

مرکز وکلا اگر قائل به نظر مجلس بود، مجلس نظر خود را اعلام کرده بود، ولی اگر قائل به استفساریه بودند، نیز باید صبر می کردند تا مجلس استفساریه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر 2 نماینده درباره اقدام مرکز وکلای قوه قضاییه

تذکر 2 نماینده درباره اقدام مرکز وکلای قوه قضاییه