مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 10:422022-08-23سياسي

پیر غلامان حسینی میهمان مجالس عزاداری کرمانشاهی ها/ بانوان مداح تجلیل می شوند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیرغلامان حسینی میهمان کرمانشاه در دومین روز از برگزاری نوزدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی(ع) در 70 مجلس عزاداری سطح استان شرکت خواهند کرد.

- حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به عنوان مسؤول کمیته هیأت های مذهبی نوزدهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان حسینی(ع) در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: کرمانشاه از اول تا سوم شهریورماه میزبان این اجلاس است.

وی ادامه داد: در این اجلاس از پیرغلامان، شاعران اهل بیت (ع) و خادمان حسینی که حائز شرایط هستند، تجلیل به عمل می آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: در این راستا کارگروه 6 نفره از کانون مداحان و شورای هیأت های مذهبی، سازمان تبلیغاتی، مشعر، هیأت رزمندگان تشکیل شد و با ارزیابی پیرغلامان تعداد 10 نفر معرفی شده که بیشترین سهمیه مختص به استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: پیرغلامان حسینی در روز چهارشنبه دوم شهریورماه در 70 مجلس عزاداری سطح استان شرکت خواهند کرد، همچنین در همان روز در وقت نماز مغرب و عشا، در 14 مسجد شهر کرمانشاه حضور پیدا می کنند.

احمدی تصریح کرد: برای اولین بار در این اجلاس از بانوان خادم حضرت زهرا (س) و خادم امام حسین(ع) که عمری است در راه احیا روضه سیدالشهدا تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیر غلامان حسینی میهمان مجالس عزاداری کرمانشاهی ها/ بانوان مداح تجلیل می شوند

پیر غلامان حسینی میهمان مجالس عزاداری کرمانشاهی ها/ بانوان مداح تجلیل می شوند