مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 10:072022-08-23اقتصادي

شمار نجات یافتگان غرق شدگی دریای مازندران از 800 نفر عبور کرد


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران گفت: از ابتدای آغاز طرح های دریای مازندران تاکنون شمار نجات یافتگان غرق شدگی از 800 نفر عبور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی رجبی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران امروز درباره آخرین وضعیت طرح های دریا در استان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز طرح های دریا در استان مازندران  تاکنون شمار نجات یافتگان از غرق شدگی از 800 نفر عبور کرد.

وی با اشاره به غرق شدن 70 نفر در دریای مازندران، افزود: شمار غرقی امسال در دریا نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش داشت که دلیل افزایش در کنار کم توجهی به توصیه ها دو سال کرونایی و حضور نداشتن مسافران بوده که امسال شاهد حضور میلیونی مسافران در استان بودیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار مازندران با اعلام اینکه تاکنون حقوق ماه های خرداد و تیر ناجیان غریق پرداخت شده است، اضافه کرد: امیدواریم بقیه حقوق این افراد زحمت کش به موقع پرداخت شود.

رجبی با بیان اینکه متاسفانه مردم توجهی به توصیه های ناجیان غریق ندارند، تصریح کرد: حدود 40 میلیارد تومان صرف اجرای طرح های دریا در مازندران می شود که اگر مردم به توصیه ها توجه کنند این میزان اعتبار صرف زیرساخت های مازندران می شود ولی مردم توجهی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار نجات یافتگان غرق شدگی دریای مازندران از 800 نفر عبور کرد

شمار نجات یافتگان غرق شدگی دریای مازندران از 800 نفر عبور کرد