مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 09:572022-08-23دانش

دانشگاه ها منتظر دستورالعمل تغذیه ای باشند


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، دانشگاه ها منتظر دستورالعمل تغذیه ای باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به تدابیر لازم برای تامین مواد غذایی دانشگاه ها برای سال تحصیلی جدید، گفت: در این خصوص سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم با جلسات متعدد مشکلات را رصد می کنند که شرایط تامین مواد غذایی دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه نشود.

وی افزود: بودجه تغذیه دانشگاه ها، در بودجه دانشگاه ها دیده شده است و دانشگاه ها تا مهرماه به معاونان دانشجویی اعلام کنند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت:  اواسط شهریور ماه صندوق رفاه دانشجویان جلسه هیات امنا را تشکیل می دهد و دانشگاه ها بر اساس دستورالعملی که در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان بر اساس مصوبات هیات امنا ابلاغ می کنند، عمل خواهند کرد.

گنجی اضافه کرد: بودجه ای که برای تغذیه دانشگاه ها در نظر گرفته شده به گونه ای است که دانشگاه ها در زمینه تامین موادغذایی به مشکلی برخورد نکنند، ولی با این وضعیت هم سازمان برنامه و بودجه کار کارشناسی دقیق در این خصوص انجام خواهد داد و اگر نیاز به افزایش بودجه در این زمینه باشد، امیدوارم که سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها منتظر دستورالعمل تغذیه ای باشند

دانشگاه ها منتظر دستورالعمل تغذیه ای باشند