مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-23اقتصادي

قیمت پارچه داکرون بهاره اصفهان


کیفیت و نوع پارچه ها باعث شده تا هر کدام از آنها را در انواع مختلف پوشاک به کار بریم که پارچه داکرون بهاره نیز طرفداران خاص خود را دارا می باشد پیشتر گفتیم که انواع پارچه و مخصوصا این پارچه داراری کاربردهای مختلفی می باشند به دلیل جذب بالای رطوبت در انواع محصولات کالای خواب مانند روتختی مخمل ساده روکش بالشت ها تشکها از داکرونها استفاده می شود.

یکی از پارچه های که در روکش مبلمان از آن استفاده می کنند داکرونها می باشند از عمده استفاده هایی که در صنعت پوشاک از این نوع پارچه می شود این است که به دلیل خنکی و تنوع رنگ در دوخت انواع پیراهن مردانه نیز کاربرد دارد اغلب شومیزها که این روزها بسیار مد شده و در بین خانمها بسیار محبوب شده که از آن در انواع مهمانیهای رسمی و غیر رسمی استفاده می کنند از داکرونها دوخته می شود.

همه می دانیم که تمیزی محیط بیمارستانها و بیماران از نکات حائز اهمیتی است که در حفظ بهداشت و سلامت تمامی افرادی که در آن رفت و آمد می کنند تاثیرگذار است و دیده و یا شنیده اید که افرادی مخصوص شستشو و تعویض لباسها و ملحفه ها می باشند.

خوب همه اینها را گفتیم تا به این نکته برسیم از آنحایی که هر روز و یا شاید چند بار در روز نیاز باشد تا لباس بیماران عوض شود لباس آنها به جهت مزایا و مقاومت از پارچه داکرون بهاره دوخته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت پارچه داکرون بهاره اصفهان

قیمت پارچه داکرون بهاره اصفهان