مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 08:422022-08-23اقتصادي

قیمت روز سارافون با پارچه کرپ مازراتی طرح دار


اما پارچه کرپ علاوه بر مازراتی انواع دیگری هم دارد که کاربرد های آن هم در دوخت متفاوت می باشد؛ شما می توانید این پارچه ها را با بهترین قیمت روز از طریق این سایت سفارش دهید.

انواع آن عبارتند از: کرپ گاباردین: گاباردین بافت نرم و پنبه ای دارد و نسبتا ضخیم می باشد که برای دوخت انواع کت و شلوار به کار می رود و تنها عیب آن قیمت می باشد که نسبت به پارچه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

کرپ ژرژت: کرپ ژرژت، از گذشته مورد استفاده بوده است و می توان آن را جزء پارچه های قدیمی نام برد.

از ژرژت برای دوخت انواع لباس از جمله: لباس عروس و لباس شب استفاده می کنند که مدل آن قیمت روز پارچه کرپ تاثیر گذار است اما بیشتر برای دوخت چادر مشکی به کار برده می شود؛ از مزیت این پارچه به اتو کشی آسان و نخ کش نشدن آن می توان اشاره کرد؛ کرپ باربی: این پارچه بسیار نرم و براق می باشد و لطافت خوبی دارد که به هیچ عنوان بور نمی شود و از آن برای دوخت مانتو و شلوار به کار می برند.

کرپ حریر: کرپ حریر بسیار نرم و نازک می باشد و به دلیل نازک بودن آن، بیشتر در فصل گرما مورد استفاده قرار می گیرد و برای دوخت شومیز بسیار مناسب می باشد.

کرپ اسکاچی: کرپ اسکاچی به اندازه دیگر کرپ ها نرم نیست و اگر لمس کنید متوجه آن خواهید شد، اما ایستایی خیلی خوبی دارد که بیشتر برای دوخت مانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت روز سارافون با پارچه کرپ مازراتی طرح دار

قیمت روز سارافون با پارچه کرپ مازراتی طرح دار