مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 08:372022-08-23اقتصادي

گذر از تابستان بدون خاموشی با مشارکت همگانی


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز از عبور تابستان بدون خاموشی خانگی خبر داد و از مشارکت همگانی مردم قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی با اشاره به برگزاری بیش از 100 جلسه در حوزه مدیریت نمود پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه کمترین میزان مصرف برق را در بین  مصرف کنندگان خانگی شاهد هستیم، افزود: همکاری خوب مصرف کنندگان خانگی و حتی کاهش میزان مصرف منجر به مدیریت برق در این حوزه شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز همچنین به شناسایی و برخورد با استخراج کنندگان رمزارزهای غیرمجاز اشاره و تاکید کرد: استخراج غیرمجار رمز ارز یکی از مهم ترین دلایل افزایش مصرف برق است که ما سعی کردیم این مراکز را شناسایی و تعطیل کنیم.

او در ادامه اشاره ای هم به پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت کرد و گفت: پنج سر فصل کلی پروژه نیرو رسانی، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر ، برق رسانی کشاورزی و روستایی با اعتباری بالغ بر 615 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح خواهد شد.

سلاحی رویکرد اصلی افتتـاح این پروژه ها را افزایـش رضایت مندی، محرومیت زدایی و توسعه عادلانه زیرساخت های انرژی در حوزه برق و استفاده بهینه از زیرساخت ها و امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از تابستان بدون خاموشی با مشارکت همگانی

گذر از تابستان بدون خاموشی با مشارکت همگانی