مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 08:072022-08-23سياسي

بزودی ویزای فرودگاهی در یزد صادر می شود


مدیرکل میراث فرهنگی یزد با اشاره به ضرورت تقویت زیرساخت های لازم در حوزه مسافری در این استان، گفت: طبق هماهنگی هی انجام شده و البته ایجاد شرایط لازم تا یک ماه آینده ویزای فرودگاهی در استان یزد صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احمد آخوندی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی گردشگری استان، اظهار کرد: در راستای تحقق برای توسعه ای و تحولی یزد نوین سعی داریم نسبت به ایجاد شرایط لازم برای تسهیل کردن  حضور و خروج گردشگران در استان یزد اقدام کنیم.

وی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه تحولی یزد نوین که مبتنی بر سند آمایش استان تدوین شده است، افزود: این مهم حول 10 محور اولیه تعریف و به منظور ایجاد زیرساخت لازم برای تحقق برنامه تحولی گردشگری یزد نوین در چهار محور پیگیری می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، توسعه زیرساختی فرودگان شهید صدوقی را از جمله اقدامات در دستور کار برای تقویت زیرساخت های گردشگری استان دانست و گفت: طبق هماهنگی هی انجام شده و البته ایجاد شرایط لازم تا یک ماه آینده ویزای فرودگاهی در استان یزد صادر می شود.

انتهای پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی ویزای فرودگاهی در یزد صادر می شود

بزودی ویزای فرودگاهی در یزد صادر می شود