مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-23حوادث

انسداد 500 صفحه مجازی مرتبط با اوباش گری و فروش سلاح


رییس پلیس فتا فراجا از اقدام عملیاتی، مسدود و پاکسازی 260 صفحه مرتبط با فروش سلاح و مهمات و همچنین 241 صفحه مرتبط با اوباش گری در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا فراجا در حاشیه دوازدهمین گردهمایی روسای پلیس فتا سراسر کشور در جمع خبرنگاران به اهم ماموریت های پلیس فتا اشاره و اظهار داشت: کلاهبرداری و برداشت های غیرمجاز، هتک حیثیت، مزاحمت و همچنین جرایمی همچون فروش سلاح و مهمات و بحث اراذل و اوباش از جمله مهمترین موارد مورد پیگیری در فضای مجازی است.

رییس پلیس فتا فراجا تصریح کرد: پلیس فتا در راستای تأمین امنیت در حوزه سایبر در بحث سلاح و مهمات بالغ بر 260 صفحه را مورد اقدام عملیاتی، انسداد و پاکسازی قرار داد؛ همچنین 241 صفحه مرتبط با موضوع اراذل و اوباش را نیز پیگیری عملیاتی و مسدود کرد.

رییس پلیس سایبری کشور تصریح کرد: بحث دیگری که در این همایش مد نظر بود بحث مسدودسازی حساب هایی است که درباره آنها شکایت وجود داشت؛ زمانی که پرونده کلاهبرداری نزد پلیس فتا تشکیل می شود پلیس آن حساب را مسدود می کند و بعد از ارائه ادله لازم این حساب از انسداد خارج می شود که فرآیند رفع انسداد کمی طولانی بود و برخی از افراد دچار مشکل می شدند که در این همایش بررسی کردیم از چه طریق می توانیم این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 500 صفحه مجازی مرتبط با اوباش گری و فروش سلاح

انسداد 500 صفحه مجازی مرتبط با اوباش گری و فروش سلاح