مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:572022-08-23اقتصادي

پرت وپلانویسی از سر بی سوادی یا مأمور و معذور بودن؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس عبدی در توییتی نوشت فولاد مبارکه در 1400 موفق به تولید 7341 هزار تن فولاد شد که نسبت به تولید سال 99 که 7795 هزار تن بود، - ماموریت سری کاری و فضا سازی منفی، نویسنده زنجیره ای را به اوت زدن های مکرر انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس عبدی در توییتی نوشت فولاد مبارکه در 1400 موفق به تولید 7341 هزار تن فولاد شد که نسبت به تولید سال 99 که 7795 هزار تن بود، کاهش تولید را داشت و این کاهش عمدتا به علت خاموشی های برق تابستان بود.

آنان که کاهش قطع برق و گاز مردم را از افتخارات دولت می دانند بهتر است به تبعات آن هم توجه کنند .

تخطئه دولت فعلی به خاطر کاهش آمار تولید فولاد مبارکه در سال گذشته به نسبت سال ماقبل و اشاره به مدخلیت خاموشی ها و قطع برق در تابستان 1400، در سالی است که اولا تا اوایل شهریور ماه، هنوز دولت روحانی بر سر کار بود و ثانیا مسئولیت نیروگاه نساختن و خاموشی های ناشی از آن، متوجه دولت هشت ساله روحانی بوده است.

با این حال جای تعجب است که عبدی از شدت سری کاری و مخالف خوانی کورکورانه و به هر قیمت، به جای انتقاد از روحانی و وزیر نیروی وی، دولت فعلی را متهم می کند، بی آن که توضیح دهد چرا در همان زمان تشدید خاموشی ها و تعطیلی کارخانه ها، ساکت بود و اعتراض نمی کرد! گفتنی است منطق غلط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرت وپلانویسی از سر بی سوادی یا مأمور و معذور بودن؟!

پرت وپلانویسی از سر بی سوادی یا مأمور و معذور بودن؟!