مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:272022-08-23سياسي

تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با آرمانهای امام خمینی (ره)


همزمان با هفته دولت، رییس جمهور و اعضای دولت با حضور در مرقد بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، رییس جمهور و اعضای هیئت دولت صبح امروز (اول شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره)، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، تجدید میثاق کردند.

رییس جمهور و اعضای هیئت دولت سپس با حضور بر مزار شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، شهدای دولت و هفتم تیر و نیز گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام والای شهیدان نیز ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سید حسن خمینی در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: ان شا الله پیروان خوبی برای مکتب اهل بیت عصمت و طهارت باشیم.

  وی  با تبریک هفته دولت به رییس جمهور و اعضای هیأت دولت بیان داشت: از خدا مسئلت می کنم در آغاز هفته دولت و دومین سال خدمت دولت سیزدهم ما را مشمول این خدمات کند.

یادگار امام با بیان اینکه یک مدیر و یک مشاور تنها به شرطی مدیر اسلامی است که شجاع باشد، گفت: نه از حرفی بترسد نه از عزلی وحشت کند و نه در مقابل دشمن خارجی متزلزل باشد؛ رهبر انقلاب یکی از مستمرترین صفاتی که در وجود امام بیان می کنند و کاملا درست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با آرمانهای امام خمینی (ره)

تجدید میثاق رییس جمهوری و اعضای هیات دولت با آرمانهای امام خمینی (ره)