مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 05:172022-08-23سياسي

افتتاح واحد صنعتی نان نهارک در ارومیه


سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی گفت: تلاش برای احیای واحد های تولیدی که از سوی دادگستری استان صورت می پذیرد بسیار ارزشمند است و این حرکت ارزشی همچنان استمرار داشته باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه این افتتاح نان نهارک اظهارداشت: نگاه دستگاه قضایی این است که در سطح کشور تاثیرگذار باشد.

وی ادامه داد: تاکیدات موکد ریاست محترم قوه قضاییه بر این است که اگر واحد تولیدی نیاز به کمک دارد و دستگاه قضایی در رفع مشکلات آن می تواند تاثیر گذار باشد و بتواند مانع بیکاری کارگران آن شود حتی اگر آن مجموعه در مرحله اتخاذ تصمیم در مراجع قضایی باشد طوری اقدام کند که موجب تعطیلی و بلاتکلیفی کارگران و کارکنان آن نشود.

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اقدامات حمایتی دستگاه قضایی استان از واحدهای تولیدی گفت: تلاش برای احیای واحد های تولیدی که از سوی دادگستری استان صورت می پذیرد بسیار ارزشمند است و این حرکت ارزشی همچنان استمرار داشته باشد.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری استان نیز گفت: واحد تولیدی نان نهارک از سال 1390 دچار مشکلاتی شده بود که با صدور حکم قطعی مراتب ورشکستگی آن اعلام و در مرحله تسویه بود که با اطلاع دستگاه قضایی استان به موضوع ورود و با اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح واحد صنعتی نان نهارک در ارومیه

افتتاح واحد صنعتی نان نهارک در ارومیه