مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 23:022022-08-22اجتماعي

فاکتورهای تصمیم ساز برای رفع آلودگی هوا/شناسایی منابع آلاینده پایتخت


مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران در خصوص شناسایی منابع آلاینده پایتخت،فاکتورهای تصمیم ساز برای رفع آلودگی هوا، انرژی های تجدید پذیر و .

توضیحاتی ارائه کرد.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، نگاه به موضوعات محیط زیست شهری به عنوان یک مقوله اجتماعی و فرهنگی می تواند دربردارنده فعالیت های گسترده ای برای کاهش مشکلات و آلودگی های محیط زیستی در یک جامعه پویا قلمداد شود.

اهمیت پرداختن و توجه به محیط زیست بر کسی پوشیده نیست.

لذا نهادینه ساختن الگوهای صحیح فرهنگی از طریق آموزش و فرهنگ سازی هدفمند در این زمینه به نحوی که به تغییر رفتارهای محیط زیستی به تفکیک گروه های هدف در سطح جامعه بینجامد و جلب مشارکت حداکثری شهروندان به منظور کاهش خسارات کلان وارده و بهبود وضعیت محیط زیست همچنین ایجاد بستری پایدار به منظور تعاملات دوسویه شهروندان و مدیریت شهری در اطلاع رسانی و پایش وضعیت محیط زیست کلانشهر تهران از سطح محلات، امری ضروری به نظر می رسد.

در خصوص راه اندازی خانه های محیط زیست، انرژی های تجدید پذیر، تولید برق از زباله، آلودگی هوا و با شینا انصاری مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران به گفت و گو نشستیم.

 اداره کل محیط زیست در زمینه فرهنگ سازی ها و ارتقاء سطح آگاهی جامعه در رابطه با موضوعات محیط زیستی چه اقداماتی انجام داده است؟ افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاکتورهای تصمیم ساز برای رفع آلودگی هوا/شناسایی منابع آلاینده پایتخت

فاکتورهای تصمیم ساز برای رفع آلودگی هوا/شناسایی منابع آلاینده پایتخت