مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-22بين الملل

علت دستگیری 2 حاجی ایرانی در عربستان: تصویر برداری در کنار کعبه


سازمان حج و زیارت کشور در این باره با وزارت امور خارجه هماهنگ کرده و مسئول دفتر سازمان در عربستان که به زبان عربی مسلط است در حال پیگیری امور این زائر از طریق استانداری مکه است.

- علت دستگیری 2 حاجی ایرانی در عربستان: تصویر برداری در کنار کعبه مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان: سازمان حج و زیارت کشور در این باره با وزارت امور خارجه هماهنگ کرده و مسئول دفتر سازمان در عربستان که به زبان عربی مسلط است در حال پیگیری امور این زائر از طریق استانداری مکه است.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با اشاره به دستگیری دو زائر اصفهانی در عربستان گفت: یک نفر از آنها با پیگیری های دفتر سازمان حج و زیارت در عربستان پس از چند روز آزاد شد اما علی رغم پیگیری های زیاد خلیل دردمند هنوز موفق به بازگشت نشده است.

علیرضا صادقی در گفت وگو با تسنیم در ارتباط با بازگشت حاجیان اصفهانی از کشور عربستان اظهار داشت: در بازگشت هیچکدام از زائران استان مشکل خاصی وجود نداشته و فقط دو نفر از حاجیان که هر دو از منطقه درچه بودند به دلیل تصویر برداری در کنار کعبه دستگیر شدند.

وی افزود: یکی از آنها با پیگیری های دفتر سازمان حج و زیارت در عربستان پس از چند روز آزاد شد اما خلیل دردمند علی رغم پیگیری های انجام شده هنوز موفق به بازگشت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت دستگیری 2 حاجی ایرانی در عربستان: تصویر برداری در کنار کعبه

علت دستگیری 2 حاجی ایرانی در عربستان: تصویر برداری در کنار کعبه