مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 20:422022-08-22سياسي

برپایی میز خدمت از مصادیق مردم داری مسؤولان است


فرماندارشهرستان فلاورجان با تأکید بر اینکه شکل کامل مردم داری و میدان داری مسؤولان در راستای حل مشکلات مردم، برپایی میز خدمت است، گفت: امروز با حضور مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازفلاورجان، مهدی معینی فرماندار شهرستان فلاورجان عصرامروز درنشست خبری  با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت، هفته تجدید پیوند مسؤولان با مردم است و مردم با بررسی عملکرد مسؤولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند و سعی می کنند تا با همدلی و همراهی با مسؤولان دولتی در رفع مشکلات و موانع کمر همت ببندند.

  وی افزود: مردم، دولت را متعلّق به خود می دانند و دولت مردمی هم کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید و به مدد پیشنهادها و انتقادهای آنان به اصلاح خود می پردازد.

معینی بیان کرد : نیاز است رفتار مسؤولان به گونه ای باشد که مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار کنند و مردم نیز نباید بداخلاقی و ضعف مسؤولان را به پای نظام ، اسلام و مکتب بگذارند.

فرماندار شهرستان فلاورجان با یادآوری اینکه در طول چند ماه حضور در شهرستان شهدای خط شکن به عنوان مقام عالی دولت مردمی یکی از سیاست های مدیریتی استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی میز خدمت از مصادیق مردم داری مسؤولان است

برپایی میز خدمت از مصادیق مردم داری مسؤولان است