مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 20:022022-08-22اقتصادي

قیمت سیم افشان آلومینیومی خوب درجه یک صائب


بشر با کشف برق و با بکار گیری آن در زندگی ابزار آلات برقی زیادی را اختراع کرد تا با آن رفاه بیشتری را در زندگی ایجاد کند سیم افشانهای آلومینیومی و خودرویی خط دار در بهرمندی بیشتر و بهتر برق کمک شایانی می کند که در اکثر حوزه های رفاهی از آن استفاده می شود و دارای کیفیت های متفاوتی است.

برخی از مصرف کنندگان تصور غلطی را از سیم افشان دارد و فکر می کنند کاربرد سیم مسی تماما در سیم افشان آلومینیم و سیم مفتول آبکاری شده قرار گرفته است در صورتی که اینطور نیست درست است قیمت سیم افشان آلومینیم نسبت به سیمهای مسی بسیار پایین و به صرفه است اما باید متوجه باشید که ادیسون یا تسلا و هیچکس دیگر از آلومینیوم برای استفاده از برق پا پیش نگذاشته اند اساتید نامرده اسمی در تاریخ ثبت کرده اند که جریان و علم برق تماما در مشتشان بوده و در دوران خودشان جزوء برترین های تاریخ بوده اند.

به دلیل کمبود مس در طبیعت و قیمت بسیار بالای آن و تقاضای شدید بازار برای خرید مس تولید کنندگان و مصرف کنندگان سعی کردند برای مس یک جایگزین پیدا کنند تا سیم افشان آلومینیمی را به بازار عرضه کردند.

در اوایل تولید و آزمایش در کارخانه ها و کارگاه های برق مهندسان و متخصصان سعی کردند سیم افشان آلومینیومی را در تمام شرایط قرار دهند تا نقاط ضعف آلومینیم آشکار شود زیرا تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سیم افشان آلومینیومی خوب درجه یک صائب

قیمت سیم افشان آلومینیومی خوب درجه یک صائب