مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 19:372022-08-22اقتصادي

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز کاهش مشکلات اقتصادی کردستان می شود


معاون امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: منطقه آزاد تجاری- صنعتی بانه و مریوان ظرفیت خوبی برای کاهش مشکلات اقتصادی است که اگر از ظرفیت همه بخش ها به خوبی بهره گیری شود این منطقه می تواند زمینه ساز حل مشکلات شود بلکه باید زیرساخت ها به درستی پایه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، حامد قادرزاده در جلسه کارگروه تسهیل و رفع برای توسعه استان هستند که در این راستا خدمت می کنند باید از ظرفیت رسانه ها در زمینه توسعه استان بهره ببریم.

قادرزاده اضافه کرد: این جلسات برای رفع اشتباهاتی است که در گذشته در اجرای بدون برنامه مرتکب شدیم و تلاش می کنیم این اشتباهات را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه باید در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان نظر جمع را بر نظر فردی خود غالب بدانیم و ضمن اینکه به نیاز فرد نیز توجه داشته باشیم خاطرنشان کرد: توسعه نقطه ای در همه دنیا حائز اهمیت است اما توسعه جامع که مجموع توسعه مناطق مختلف است، در اولویت قرار دارد بایستی با ایجاد تعادل و هماهنگی در توسعه در همه مناطق برنامه ریزی کنیم و بر همین اساس گام برداریم.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: پیشتر نیز اعلام کردم منطقه ویژه اقتصادی بانه اگر تحت مدیریت درستی قرار نگیرد الزاما زمینه رونق و توسعه پایدار  در این شهرستان نخواهد شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز کاهش مشکلات اقتصادی کردستان می شود

منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان زمینه ساز کاهش مشکلات اقتصادی کردستان می شود