مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-22سياسي

درخشش خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در جشنواره رسانه و عدالت


در اختتامیه دومین جشنواره رسانه و عدالت خبرگزاری فارس آذربایجان غربی به عنوان رسانه برتر استانی در بخش رسانه ها و رقیه وکیلی به عنوان نفر برتر بخش خبر انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه و عدالت در سالن ولایت دادگستری ارومیه با حضور سخنگوی قوه قضاییه، رییس دادگستری آذربایجان غربی، معاون سیاسی استانداری آذربایجان غربی، مدیران رسانه ها، جمعی از مدیران و مسوولان دادگستری برگزار شد .

در اختتامیه دومین جشنواره رسانه و عدالت رقیه وکیلی خبرنگار فارس آذربایجان غربی در محور خبر با عنوان آزادی زندانی با جمع کردن حقوق سربازی رتبه نخست جشنواره را کسب کرده است.

خاطرنشان می شود خبرگزاری فارس آذربایجان غربی به عنوان رسانه برتر استانی در بخش رسانه ها انتخاب شد.

محورهای ارسال آثار در بخش های یادداشت، خبر، گزارش( کتبی، تصویری) فیلم کوتاه و عکس موشن گرافی بوده و باید در مورخه 1400/01/01 لغایت 1401/04/10 منتشر شده باشد.

یادآور می شود دومین جشنواره رسانه و عدالت با مشارکت دادگستری استان، کانون های وکلا و کارشناسان، مراکز وکلاء و کارشناسان، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و خانه مطبوعات استان در تابستان 1401 برگزار و از 130 اثر ارسالی به این جشنواره در محورهای خبر، یادداشت، گزارش کتبی و گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در جشنواره رسانه و عدالت

درخشش خبرگزاری فارس آذربایجان غربی در جشنواره رسانه و عدالت